Taller per a les famílies. BASE PER A L’APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES

Ens complau convidar-vos al taller per a famílies “Base per a l’aprenentatge de les matemàtiques“, que es portarà a terme el proper dimarts, 14 de febrer a les 17:30h.

Aquest taller és a càrrec d’en Josep Callís i Franco; mestre, professor de Didàctica de les Matemàtiques a la Universitat de Girona, coordinador de l’Associació Mestres 68 i membre del Consell de Redacció de la revista Perspectiva Escolar. A més a més, coordina els Grups de Treball d’Innovació Matemàtica a+a+ de Rosa Sensat, dels quals en formem part com a escola.

Us informem que disposarem de servei de vigilància per als infants mentre duri el taller. Us demanem que confirmeu la vostra assistència a través del següent formulari, abans del dilluns 13 de febrer: enllaç

Ens agradaria molt comptar amb la vostra assistència!