6è. VISITEM RÀDIO CALDES

Els alumnes de 6è, un any més, participen en el programa de Ràdio Caldes: L’Escola a la ràdio. Ja fa més de 12 anys que l’escola hi participa. Els alumnes de 6è fan grups i es preparen un programa de ràdio, tenint en compte la presentació, el sumari, el cos i el comiat. A més a més es preparen entrenant la veu; és molt important el to de veu i la vocalització!

Abans, però, s’han de preparar: primer el Ferran, responsable de Ràdio Caldes, ens fa una visita a l’escola i ens explica el funcionament i quins aspectes s’han de tenir en compte a l’hora de realitzar un programa de ràdio. Seguidament, els alumnes de 6è van a visitar les instal·lacions per veure on es grava. I ara sí, ho tenen tot a punt per començar!

Si voleu escoltar-los en directe, podreu fer-ho els següents dimarts (26/10, 16/11, 25/01, 8/02, 8/03, 29/03, 3/05 i 24/05) a les d’11:30h a l’emissora de Ràdio Caldes (108.7fm) o, si ho preferiu,  també ho podreu fer a través de la web: https://www.radiocaldes.cat/programs.

Esperem que gaudiu molt amb els programes!