6è. L’ESCOLA A LA RÀDIO: MÚSICA, EL NOSTRE PAS PER L’ESCOLA MONTBUI I LES EXPECTATIVES DE CARA A L’INSTITUT

Aquesta setmana un grup d’alumnes de sisè B han tornat a Ràdio Caldes per oferir-nos dos programes més.

Els oients van tenir l’oportunitat, per una banda, d’escoltar relats, anècdotes, sensacions…, de l’escola d’abans i durant la pandèmia, i per l’altra, de conèixer més alguns cantants actuals i també d’altres més tradicionals, més de sempre. Tots dos programes van estar acompanyats per músiques variades i entretingudes.

Ens fa molta il·lusió poder compartir el nostre treball amb companys, famílies i fins i tot, amb tot el poble!

Us deixem a continuació l’enllaç al podcast, si encara no heu tingut l’oportunitat d’escoltar-lo.