6è. L’ESCOLA A LA RÀDIO. 3r PROGRAMA

Ahir vam gravar el 3r programa de l’Escola a la Ràdio amb els infants de 6è. El primer grup va poder parlar de l’hoquei, d’escalada i del ex-jugador i actual entrenador del Futbol Club Barcelona, Xavi Hernández. També van parlar de Toni Bou, l’estrella del Trial en moto i del Barça de Futbol Sala. El segon grup va parlar sobre l’escola d’arts escèniques de Caldes, l’Stage, també van poder parlar del futbol sala i del Girona Futbol Club. A més a més, van estar conversant una mica sobre la vida de la cantant Maria Becerra.
Tot i que el programa s’emet en directe els dimarts de 2/4 de 12 a les 12 a l’emissora Ràdio Caldes (107.8 FM), a continuació us adjuntem l’enllaç, per si no vau tenir l’oportunitat d’escoltar-lo. Programa 27/2/24