5è. FORMIGUES COOPERATIVES

Formigues cooperatives és un projecte telemàtic cooperatiu, on alumnes de diferents escoles de Catalunya després d’experimentar reptes cooperatius a la classe d’educació física n’inventen de nous, els comparteixen amb altres escoles, els proven, els milloren i  fan una valoració.

Aquest curs els alumnes de 5è de l’escola participem per primera vegada al projecte compartint formiguer amb les escoles Calderí de Caldes i Can Sorts de Sentmenat. Com a cloenda tots els alumnes que participen al projecte faran una trobada on practicaran diferents reptes cooperatius.