APADRINEM EL PARC DE L’ESTACIÓ

Els consellers de 6è de l’Escola Montbui us fem 5 cèntims de la història del Parc de l’Estació.

Abans d’haver-hi un parc, hi havia una estació de ferrocarril de mercaderies,  que es va construir al 1847. Aquesta línia anava de Caldes a Mollet i de Mollet a Caldes, tenia parada a Sta. Perpètua. El 1932 van treure aquest servei, perquè es va espatllar.

Passats 20 anys, després d’espatllar-se i retirar la línia, van construir un parc en commemoració al tren.  Fa molts anys també  hi havia un amfiteatre, amb un mur que el protegia però posteriorment el van treure. Aquest amfiteatre s’aprofitava per fer activitats escolars i també per fer festes en les que participaven els ciutadans de Caldes.

Els consellers de 5è hem anat de visita al Parc de l’Estació, hem fet el mapatge del parc i amb grup cooperatiu hem fet un anàlisi dels aspectes positius i negatius que presenta el parc.