5è. DIADA DE LA DONA CIENTÍFICA
El passat dimarts dia 11 de febrer, i aprofitant que era el dia de la dona científica, els nens de cinquè vam estar fent tot un treball de reflexió i d’investigació. Ens vam fer preguntes com: per què celebrem aquest dia? Per què les dones han de tenir un dia especial? I ràpidament ens vam […]
5è. DIADA DE LA DONA CIENTÍFICA Llegeix més »







