Portada

GRUPS. SORTIDA A THERMALIA

Els nens i les nenes de la Comunitat de Petits dels grups de P4 i P5 fa uns dies vam visitar el museu de Thermalia. A Thermalia vam poder veure l’exposició sobre el pintor i escultor Manolo Hugué. Vam aprendre una mica de la seva vida i vam veure algunes de les seves escultures i

GRUPS. SORTIDA A THERMALIA Llegeix més »

2n. RACONS

Aquest curs hem hagut de modificar la manera de fer racons però tot i així hem pogut mantenir la seva essència en la varietat de propostes i en l’autonomia d’aquestes.  Us deixem un tastet.

2n. RACONS Llegeix més »

3r. AQUÀRIUM

Els alumnes de tercer vam anar a l’Aquàrium de Barcelona! Primer vam fer una visita una visita guiada per l’Aquàrium i després un taller per aprendre de manera vivencial les parts dels peixos. Al sortir de l’Aquàrium vam anar a dinar a la platja, on van poder gaudir de temps lliure. Aquí podeu veure algunes

3r. AQUÀRIUM Llegeix més »

6è. XERRADA TOTS SOM MUTANTS

El passat divendres 19 de febrer vam poder fer una videotrucada amb la Roser, una mare científica de l’escola, que ens va ensenyar moltes coses, sobretot de l’ADN. Primer ens va explicar la seva vida laboral; com va arribar a estudiar biologia, on treballa, amb quines persones treballa i els seus objectius. També ens va parlar

6è. XERRADA TOTS SOM MUTANTS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut