1r_Convivències al Mas Saiol
El dilluns 12 i el dimarts 13 d’abril els nens i nenes de 1r vam anar de convivències al Mas Saiol de Moià. Va ser molt emocionant i ens vam convertir en pirates per poder trobar el tresor del Barba Negra. Ens ha agradat molt dormir en lliteres, el menjar estava boníssim i els monitors […]
1r_Convivències al Mas Saiol Llegeix més »










