PROJECTE 2_Part I

Després de conversar al voltant de “Què volem ser quan siguem grans?” va sorgir la nostra pregunta-repte per aquest projecte…

“Si la majoria de feines les pot fer una màquina, què farem quan siguem grans?”.

Durant el que portem de desenvolupament d’aquest projecte hem investigat sobre els sectors de producció (pensant primer de tot els nostres propis criteris de classificació), hem conegut el funcionament del programa Canva, hem recollit informació dels oficis dels nostres familiars i hem passat una enquesta als nens i nenes de tota l’escola per descobrir què volen ser de grans i analitzar-ne les dades, coneixent així què són els diagrames de sectors o gràfics circulars.

També, hem començat a reflexionar sobre la nostra segona subpregunta: “Per què hi ha pocs homes mestres i poques dones enginyeres?”. Hem estat pensant què podem fer des de l’escola per contribuir a aconseguir l’”ODS 5: Igualtat de gènere” i hem decidit fer un vídeo publicitari per fer arribar a tothom la nostra reflexió!

Seguim!