NETEGEM ELS VOLTS DE L’ESCOLA

Aquest matí les classes del Segon Pis (4t, 5è i 6è) hem fet una bona acció per cuidar el nostre entorn. Hem sortit a recollir escombraries pels volts de l’escola. Ens hem repartit per diferents zones: quart hem netejat el Bosquet de Mas Llobet i cinquè i sisè s’han encarregat dels marges del riu Cardener.

Tot ha sorgit arrel del projecte de 4t A, ja que estan intentant conscienciar a la població de la contaminació que generem. En total, hem aconseguit recollir aproximadament 90 kg d’escombraries!

Creiem que és una bona ocasió per recordar la importància d’actuar de manera cívica amb les deixalles i les escombraries. Si posem tots i totes de la nostra part, podem aconseguir mantenir net el nostre poble.