QUAN ARRIBA LA TARDOR…

Quan arriba la tardor, descobrim les característiques d’aquesta estació de l’any realitzant activitats tot d’allò més vivencials. Al llarg d’aquest trimestre hem:

• Muntat el raconet de tardor, on hem portat fruits i fruites de casa per fer la nostra paradeta.
  • Classificat les fruites i els fruits que hem portat de casa.
  • Tastat moniatos fets al forn.
  • Descobert els colors de la tardor a partir de propostes plàstiques.
  • Observat els arbres de l’entrada de l’escola, adonant-nos dels canvis que es produeixen en aquesta estació.
  • Esquinçat fulles i enganxant-les.
  • Après una dita de tardor.
  • Mirat i explicat contes de tardor.
  • Explicat l’àlbum il·lustrat “Sopa de Carbassa”, el qual quan ens ha servit com a excusa per descobrir com són les carbasses per dins i per fóra.
  • Celebrat la Castanyada, mirant el conte d’ombres “la Castanyera”, amagant castanyes pels racons de la classe, preparant un pastís de castanyes, rebent la visita de l’ajudant de la Castanyera i ballant danses al pati de l’escola.