PINTEM UNA AQUAREL·LA DEL PARC ASTRONÒMIC DEL MONTSEC!

Els infants de cicle mitjà ja ens estem preparant propera sortida al Parc Astronòmic del Montsec.

Hem investigat què és, quines instal·lacions té, perquè és important, on està situat…

Un cop hem fet totes aquestes indagacions l’hem dibuixat i fet una aquarel·la de l’edifici principal.

Estem molt engrescats amb aquesta sortida i hem fet una obra d’art!

VI SETMANA DE LA CIÈNCIA_Dia 3

Avui els nens i nenes de Cicle Inicial de l’escola Mestral han realitzat experiments. A cada aula s’han elaborat diferents experiments, en els quals els nens i nenes de l’escola ha pogut gaudir d’una estona científica.

  • A l’aula de Cicle Superior han estat el Nil, la Ousmane i l’Aicha que han presentat “La moneda ballarina”
  • A l’aula de Cicle Mitjà han estat la Selma, el Gerard i el Llàtzer que han presentat 2 experiments: “Bombolles rebotants” i “La llauna voladora”.
  • I per últim, a l’aula de Cicle Inicial  han estat l’Arlet, el Youssef i el Juan José que han realitzat ”El volcà”.

Tots els nens i nenes de l’escola han gaudit molt!

Text escrit per l'Aina i la Clàudia