CONTA CONTES a I5 – CI
19/02/24El passat dimarts 13 de febrer els alumnes d’I5 i Cicle Inicial vam escoltar el conte “Leia. Tan iguals i tan diferents”.
Ens va agradar molt!
El passat dimarts 13 de febrer els alumnes d’I5 i Cicle Inicial vam escoltar el conte “Leia. Tan iguals i tan diferents”.
Ens va agradar molt!
Els infants de cicle mitjà ja ens estem preparant propera sortida al Parc Astronòmic del Montsec.
Hem investigat què és, quines instal·lacions té, perquè és important, on està situat…
Un cop hem fet totes aquestes indagacions l’hem dibuixat i fet una aquarel·la de l’edifici principal.
Estem molt engrescats amb aquesta sortida i hem fet una obra d’art!
Avui els infants de cicle mitjà hem anat a l’ajuntament a fer un pregó per anunciar la nostra Rua de Carnaval.
La Rua sortirà demà de l’escola a les 15:15h i farà un petit recorregut pel poble.
Us hi esperem!
Avui els nens i nenes de l’escola hem fet una petita mostra al carrer dels experiments que hem estat realitzant durant la VI Setmana de la Ciència a l’escola.
Ens ha agradat molt poder mostrar a les famílies i obrir al poble alguns dels experiments treballats.
Moltes gràcies per venir!
Ens ho hem passat d’allò més bé i esperem repetir-ho l’any vinent!
Avui els nens i nenes de Cicle Inicial de l’escola Mestral han realitzat experiments. A cada aula s’han elaborat diferents experiments, en els quals els nens i nenes de l’escola ha pogut gaudir d’una estona científica.
Tots els nens i nenes de l’escola han gaudit molt!
Text escrit per l'Aina i la Clàudia
Des de l’inici de curs, els infants d’Educació Infantil, hem estat feinejant a diferents Racons d’aprenentatge muntats a l’aula.
Aquests racons tenen com a objectiu, mitjançant el treball maniputaliu i autònom, impulsar el desenvolupament de les capacitats.
Gaudim molt!
Divendres passat nens i nenes de tercer vam anar a l’ajuntament a fer el pregó de la obra de Peter Pan.
Ens va agradar molt l’activitat.
El passat 30 de novembre, els alumnes de CS de la escola Mestral vam rebre la visita de “La protectora d’animals”. Ens van fer una xerrada que va estar plena d’informació molt interessant i entenedora.
El dimecres 22 de novembre van tornar a venir els nois i noies d’ASPROS a fer la tercera sessió dels patis actius.
En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: rellotge, tres en ratlla gegant, memory i bladufa
Ens ho vam passar molt bé!

El Llàtzer ens ha explicat com fer pas a pas una manualitat: un gusano de colores.
Ens ha agradat molt, Llàtzer!