CUINEM EN FAMÍLIA: Abril
21/11/24El divendres, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de l’Abril. Tots i totes vam fer la recepta de magdalenes de xocolata.
Ens van encantar!
El divendres, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de l’Abril. Tots i totes vam fer la recepta de magdalenes de xocolata.
Ens van encantar!
Durant la tarda del dimecres 30, donat que estava plovent, tota l’escola vam fer un berenar de tardor a les aules. Tot estava boníssim!
Finalment, els i les alumnes de sisè vam dur a terme la venta del “Mercat de tardor”.
Moltes gràcies famílies!
El divendres 25 d’octubre, els alumnes de la ZER Argelaga vam realitzar la Trobada de ZER a Torrelameu.
Ha estat una bona ocasió per fomentar la convivència entre els nens i nenes de les escoles Mestral i de Torrelameu.
Ens ho hem passat molt bé!
Per tal de dona la benvinguda a la tardor, els alumnes de l’escola hem realitzat el ja tradicional passeig de tardor per la llera del riu.
Ens ha agradat molt poder contemplar els colors de la tardor!
In our ZER Argelaga we started a new subject called WORKSHOPS, where pupils will be able to practise English oral skills.
These workshops consist on working on different topics in small groups and at the end of each topic they will do a presentation using the vocabulary and structures learnt.
The topics chosen by the teachers are different and very motivating such as board games, kitchen, theatre…
They are enjoying them and learning a lot!
Els infants de cicle mitjà ahir vam iniciar les sessions de robòtica que farem cada dilluns a la tarda durant aquest curs.
Hem descobert les Tale Bots i hem practicat les coordenades als taulells.
Ens ha encantat!
Estimades famílies, nenes i nens…
Ja ho tenim tot preparant per a poder engegar les classes el proper dilluns 9 de setembre.
A la web del centre disposeu del Document Organitzatiu d’aquest curs 2024-2025.
L’equip de mestres de l’escola us volem transmetre un missatge d’il·lusió pel curs que estem a punt de començar.
Ens veiem el dilluns 9 de setembre!
Avui hem acomiadat el curs tot realitzant jocs d’aigua al pati.
Ens ho hem passat molt bé!