ORLES SISÈ: PROMOCIÓ 2016-2025
13/06/25El dijous 12 de juny, es va dur a terme l’acte d’acomiadament dels i les alumnes de sisè curs.
Després de nou anys a l’escola ha arribat el moment de començar una nova etapa, és temps per valorar el bon camí que heu fet plegats i la motxilla plena de vivències, de descobertes, de participació, d’opinions, d’aprenentatges que us emporteu de la vostra estada a l’escola Mestral, la vostra estimada escola que sempre recordareu i que sempre us tindrà les portes obertes.
De cara al futur us desitgem molta i molta sort. L’escola Mestral sempre serà la vostra escola.
RECULL FOTOGRAFIES DE LES ORLES:
| I3 | CICLE INICIAL |
| I4 | CICLE MITJÀ |
| I5 | CICLE SUPERIOR |
DARRER DIA DEL TRIMESTRE
11/04/25Avui tots els nens i nenes de l’escola hem anat a passejar per la llera del riu. Hem pogut gaudir de la naturalesa que envolta el nostre poble i també hem aprofitat per esmorzar tots plegats.
A la tarda, els nens i nenes d’educació Infantil i Cicle Inicial hem buscat ous de pasqua que estaven amagats per l’escola.
Bones vacances!
FEM EL PREGÓ DE LA RUA!
07/03/25Avui els infants de cicle mitjà hem anat a l’ajuntament a fer el pregó de la rua de Carnaval.
TROBADA ESPORTIVA CS
05/03/25El passat dimarts 4 de març, els alumnes de Cicle Superior vam participar a la Trobada Esportiva d’escoles rurals realitzada a Balaguer.
En aquesta trobada ens vam reunir a prop de 300 alumnes d’altres escoles del territori.
Va ser una gran experiència!
PREGÓ I4/I5: CIÈNCIA AL CARRER
12/02/25A l’escola estem celebrant la VII Setmana de la Ciència i aquest matí, els nens i nenes d’I4 i I5 hem anat a l’Ajuntament a fer el pregó per anunciar l’activitat de Ciència al Carrer, que realitzarem el dijous 13 de febrer a les 15:30 hores. Us hi esperem!
Ens ho hem passat genial!
EL JUEGO DE CARLA
09/01/25FEM CAGAR EL TIÓ!
20/12/24Avui últim dia abans de començar les vacances, tot l’alumnat hem fet cagar el tió a l’escola, abans hem preparat uns escrits i els hem portat a la bústia de davant de l’Ajuntament.
Moltes gràcies!
FEM UN PREGÓ!
12/12/24Avui els infants de cicle mitjà hem anat a l’ajuntament a fer el pregó de la obra de Matilda.
Ens ha agradat molt l’activitat!
EL JUEGO DE FREYA
10/12/24Dentro de la actividad “Te enseño un juego” Freya nos ha enseñado el juego Exid Kiss.
Nos ha encantado!











