SANT JORDI: LA REVISCOLA 2023
21/04/23A partir del projecte d’escola LES EMOCIONS, hem preparat la tercera edició de la revista de l’escola: LA REVISCOLA! on s’exposa una mostra de les activitats treballades.
Esperem que us agradi!
A partir del projecte d’escola LES EMOCIONS, hem preparat la tercera edició de la revista de l’escola: LA REVISCOLA! on s’exposa una mostra de les activitats treballades.
Esperem que us agradi!
Arribada la Primavera, és el moment de preparar una nova edició del mercat de l’escola, és per aquest motiu que al llarg de les darreres setmanes tots els i les alumnes hem estat confeccionat un producte per ser venut.
Així, demà divendres 21, a partir de les 16 hores, es posaran a la venta posa gots originals a un preu de 2€.
La recaptació es destinarà a la subvenció d’activitats pedagògiques que es realitzin al llarg del curs.
Moltes gràcies i esperem que us agradin!
Us compartim el pregó on els alumnes de Cicle Mitjà han comunicat a tot el poble:
Durante estos últimos meses los alumnos de Ciclo Superior hemos trabajado las emociones.
Este trabajo nos ha permitido reconocer nuestras propias emociones y estados emocionales así como tomar conciencia sobre la importancia de hacer una buena regulación emocional.
Os queremos mostrar un pequeño vídeo que hemos realizado con mucha ilusión.
A Educació Infantil, cada divendres al matí fem l’hora del conte. Compartim aquesta estona tots els infants del cicle, I3, I4 i I5. És un moment de trobada, on iniciem el dia junts/es i escoltem històries i aventures que ens fan viatjar sense moure’ns de l’escola. Sempre acompanyem aquestes lectures amb propostes significatives pels infants que els ajudin a entendre allò llegit o a interioritzar el missatge del conte.
El divendres passat va ser el torn del conte “Color carn”, un conte sobre els colors de l’escola i com es senten quan els infants els agafen cada dia per pintar colors de la pell. En aquesta entranyable història, els més petits/es s’adonen que no existeix aquest color carn del qual sempre hem parlat, sinó que hi ha mil i un tons de pell i existeixen tants colors com realitats.
A les fotografies veureu la proposta del mural que van crear els infants amb les seves mans i la gama de colors de la pell. Va ser una activitat molt bonica!
Hola famílies!
Aquest últim dia del segon trimestre tot l’alumnat hem anat d’excursió al riu.
També els alumnes d’EI han fet la cacera d’ous de xocolata i els han compartit entre tots els alumnes de l’escola!
Ens ha agradat molt aquest dia!
Ens retrobem el dia 11 d’abril!
Durant aquesta setmana ja hem començat a jugar a tennis taula al pati de l’escola!
Ens agrada molt poder disposar d’aquest element a proposta de l’assemblea de delegats!
Moltes gràcies a tothom que ho ha fet possible!
Bona tarda famílies!
Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres el vídeo on participa tot l’alumnat de l’escola amb tota la informació necessària per a les colònies a LA CARRAL!
Ahir dimecres 8 de març tot l’alumnat de l’escola MESTRAL vam celebrar el dia de la DONA TREBALLADORA!
Cada grup va realitzar diferents activitats per conscienciar sobre la igualtat entre ambdós gèneres.
Us deixem amb una petita mostra!
L’alumnat de l’escola hem estat preparant les coreografies per aquesta tarda!
Ens ho hem passat molt bé!