CANTADA A LA PLAÇA
19/12/25Avui hem acabat el trimestre cantant nadales a la plaça de l’Ajuntament.
Ens ho hem passat molt bé! Moltes gràcies per venir!
BONES FESTES!!!
Avui hem acabat el trimestre cantant nadales a la plaça de l’Ajuntament.
Ens ho hem passat molt bé! Moltes gràcies per venir!
BONES FESTES!!!
El passat divendres 12 de desembre l’escola Mestral va celebrar la festa de l’hivern al poliesportiu del poble.
Els i les alumnes de Cicle Superior van representar l’obra de teatre “Un conte de Nadal” amb l’ajuda de tots els cursos i les seves actuacions.
Avui els infants de Cicle Mitjà hem anat a l’Ajuntament a fer el pregó de la obra de teatre “Conte de Nadal”.
Ens ha agradat molt l’activitat!
Dins de les activitats de la VIII Setmana de les Arts, els alumnes de CM i CS vam anar a Lleida amb tren per visitar els seus edificis modernistes.
Ens ho vam passar molt bé!
Avui a l’aula de Cicle Inicial hem realitzat l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual la Dana Balagué ha estat l’encarregada de presentar la manualitat de Muñeco de fieltro a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes hem fet una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
La setmana passada a l’aula de Cicle Inicial vam realitzar l’activitat d’expressió oral “Mi manualidad”, en la qual la Valentina va ser l’encarregada de presentar la manualitat de Làmpada de lava a la resta de companys i companyes.
Després, tots i totes vam fer una llista dels materials necessaris i de les instruccions necessàries.
El passat dijous 6 de novembre l’alumnat de Cicle Superior i Cicle Mitjà vam anar a la facultat d’Agrònoms de Lleida per realitzar dos tallers:
Ens va agrada molt i ens ho vam passar molt bé.
Moltes gràcies a l’Aida Bargués i el seu equip!!!
A l’aula de cicle inicial la setmana passada vam iniciar l’activitat de Lengua castellana “Mi manualidad“.
Aquest activitat consisteix en que cada infant, setmanalment, s’ha de preparar la presentació en castellà d’una manualitat a la resta de la classe per tal de practicar l’expressió oral en aquesta llengua. Ells prendran nota tot confegint un recull de manualitats.
Aquesta setmana ha presentat la seva manualitat l’Arlet: ¡Hacemos plastilina!
El passat dimecres 26 de setembre vam iniciar la proposta de dinamització de les estones del pati amb els nois i noies d’Aspros. Aquests vindran un cop al mes per tal de desenvolupar diferents propostes de joc amb els infants de la nostra escola.
En la primera sessió vam jugar a: soga, hula-hoops, ferradures i mikado.
Ens ho vam passar molt bé!
Estimades famílies, nenes i nens…
Ja ho tenim tot preparant per a poder engegar les classes el proper dilluns 8 de setembre.
A la web del centre disposeu del Document Organitzatiu d’aquest curs 2025-2026. També us adjuntem l’enllaç al calendari escolar pel curs que comencem.
L’equip de mestres de l’escola us volem transmetre un missatge d’il·lusió pel curs que estem a punt de començar.
Ens veiem el dilluns 8 de setembre!