PASSEJADA CREATIVA!

Fa uns dies vam cel·lebrar a l’escola la “Setmana de les Arts”. Aquesta va estar plena de tallers, propostes i creacions artístiques molt especials.

Vam definir que és l’Art per nosaltres, vam gaudir de la música, de creacions amb materials i objectes que ja no utilitzem, vam fer una passejada creativa i vam experimentar a l’ambient de llum negra.

Com podeu veure a les imatges, la Rosa, ena va proposar un taller creatiu on vam ser capaços de veure l’art a través dels nostres ulls; amb la imaginació i deixant-nos guiar per la música i les indicacions de la seva vareta màgica, ens vam convertir en roques dins un riu.

Posteriorment hi vam buscar tresors i després vam passejar per aquest sense xafar l’aigua.

Va ser una setmana molt bonica plena de descobriments!

EXPRESIÓN ORAL: ¡COMPARTIMOS JUEGOS DE MESA!

Con el objectivo de potenciar la expresión oral en castellano, los niños y niñas de ciclo inicial hemos empezado un nuevo proyecto, “PRESENTAMOS UN JUEGO DE MESA”.

Éste proyecto consiste en que cada alumno/a escoja un juego de mesa que tenga en casa y se prepare una presentación para explicar a los compañeros/as.

Durante la semana siguiente jugaremos con el juego presentado.

Ésta semana le ha tocado el turno a Matteo, que nos ha presentado el juego CONNECTA 4.

 

VINCLES MORGAN

Aquesta setmana la protagonista del projecte Vincles és la Morgan, ens ha portat fotos de quan era petita i ens ha explicat qui és la seva família.

Dilluns va ser el seu aniversari i va fer 3 anys, ho vam celebrar amb els companys i companyes d’Ei3. Ens va portar coca i xocolata per esmorzar.

Per molt anys Morgan!

FEM TAULETES D’ARGILA SUMERIES!

Aquesta setmana seguint amb el projecte de “LES LLETRES I L’ESCRIPTURA” hem començat a crear les nostres pròpies tauletes d’argila Sumèries.

Primer les i els alumnes van transcriure el seu nom seguint un alfabet sumeri en un full de paper.

Després van modelar un tros d’argila fins a convertir-lo en una taula per transcriure-hi el seu nom.

Tots s’ho van passar d’allò més bé!

EXPRESIÓN ORAL: ¡COMPARTIMOS JUEGOS DE MESA!

Con el objectivo de potenciar la expresión oral en castellano, los niños y niñas de ciclo inicial hemos empezado un nuevo proyecto, “PRESENTAMOS UN JUEGO DE MESA”.

Éste proyecto consiste en que cada alumno/a escoja un juego de mesa que tenga en casa y se prepare una presentación para explicar a los compañeros/as.

Durante la semana siguiente jugaremos con el juego presentado.

Ésta semana le ha tocado el turno a Odín, que nos ha presentado el juego VIRUS 2 EVOLUCIÓN.