REGUEM L’HORT!
26/05/22Avui els alumnes d’Educació Infantil hem regat l’hort de l’escola.
També hem pogut veure caragols i formigues…
Avui els alumnes d’Educació Infantil hem regat l’hort de l’escola.
També hem pogut veure caragols i formigues…
Avui els alumnes de sisè hem calculat el volum d’aigua que hi cap a les piscines del poble.
Per la qual cosa, hem anat a la piscina i hem pres les mesures necessàries per tal de calcular el seu volum.
Una vegada fets els càlculs hem descobert que a la piscina gran hi caben 555 metres cúbics d’aigua i a la mitjana 247 metres cúbics d’aigua.
Mentre estàvem treballant la biodiversitat de l’entorn de la nostra escola, ens vam adonar que un espai en el qual passem moltes estones de joc i lleure, el pati, podria tenir moltes opcions de millora.
És per aquest motiu, que durant les darreres setmanes als Tallers de Medi de Cicle Superior hem elaborat una proposta de millora del pati de la nostra escola.
Avui hem escoltat les presentacions que han preparat els nostres companys/es per tal de fer difusió de les nostres propostes a l’Ajuntament.
Aquí teniu una altra mostra dels treballs del cos humà. Amb aquestes presentacions, donem per finalitzades les exposicions orals de medi i ens centrarem en l’estudi del cervell i del sistema nerviós.
Han estat unes sessions molt profitoses ja que hem après molt dels nostres companys i de les seves explicacions.
Aquí teniu una mostra de la nostra feina!
Els nens i nenes de primer estem treballant els centres d’interès dels animals.
Relacionat amb aquest tema, avui hem tingut la sort de rebre a l’escola el Roberto, la iguana de l’Àlex i la Laia.
Ens han explicat les característiques de la seva mascota i l’hem pogut observar i tocar.
Ens ha encantat, gràcies família per la visita!
Avui l’Odín ens ha presentat la seva CAPSA DE VIDA. Tots els infants s’han mostrat molt motivats i encuriosits per allò que havia posat el seu company dins la capsa.
L’Odín ens ha presentat una sèrie d’objectes importants per ell. Ens ha portat joguines de quan era petit, roba, un llibre amb dades del seu naixement i moltes fotos!
Ha estat un moment molt bonic on hem pogut compartir i conèixer una mica més el nostre company.
Gràcies Odín!
A partir del projecte a nivell d’escola EL PATI DE L’ESCOLA hem elaborat una revista digital on cada aula hi exposa una petita mostra del treball que han estat fent.
Esperem que us agradi!
Durant el matí d’avui tots els nens i nenes de l’escola hem gaudit de l’animació musical “Inter-Estelar”
Ens ha agradat molt!