FEM CAGAR EL TIÓ A L’ESCOLA
21/12/22Avui últim dia abans de començar les vacances, tot l’alumnat hem fet cagar el tió a l’escola!
Després tots junts hem esmorzat coca amb xocolata a càrrec de l’AFA.
Moltes gràcies i bones festes!
Avui últim dia abans de començar les vacances, tot l’alumnat hem fet cagar el tió a l’escola!
Després tots junts hem esmorzat coca amb xocolata a càrrec de l’AFA.
Moltes gràcies i bones festes!
Durant el primer trimestre, a l’aula d’EI4 i EI5 vam iniciar el projecte La Família.
Aquest, continuarà les primeres setmanes del proper trimestre ja que la varietat de temes que ens van sorgint no han fet possible tancar-lo ara.
En el següent enllaç hi podreu veure algunes de les activitats que hi hem anat desenvolupant i que hem gaudit molt. Moltes gràcies per la vostra col•laboració!
Tal i com dicta la tradició, aquest any ha estat possible tornar a cantar les nadales a l’església de Vilanova de la Barca!
Abans, hem aprofitat per anar a la bústia de l’ajuntament a dipositar les cartes dirigides a Ses majestats els Reis d’Orient. L’alumnat ha demanat materials i diferents jocs per a l’escola!
Moltes gràcies i esperem que us agradin!
Famílies!
Tal com ja sabeu, el divendres 16 de desembre l’escola Mestral va celebrar la festa de nadal al Poliesportiu municipal.
Els i les alumnes de cicle superior van representar “Charlie i la fàbrica de xocolata” amb l’ajuda de tots els cursos i les seves actuacions.
Al finalitzar l’AFA va muntar una barra per recaptar diners per “La Marató de TV3”.
*En breu inclourem enllaç del vídeo de tota l’obra*
ARRIBA EL TIÓ!
Avui, després del pati, hem trobat una carta a la classe d’I4 i I5. Era el Tió.
Ràpidament hem anat a explicar-ho als nens i les nenes de 1r i 2n i ens han ajudat a llegir-la: el Tió s’havia perdut i no trobava l’escola.
Ens havia deixat una pista per arribar fins a ell, era un rastre de menjar.
Hem començat a buscar per l’escola, pel pati i finalment hem decidit sortir al carrer. Hi havia un camí de peles de mandarina!! Finalment l’hem trobat!!
Ara toca cuidar-lo molt i alimentar-lo fins el gran dia.
Famílies, avui ha arribat el Tió a l’Escoleta!!!
Els infants d’EI1, EI2 i EI3 hem sentit el timbre i hem trobat una capseta a la porta. A dins, hi havia una carta, que ens deia que havíem de seguir el rastre d’ un fil…
I seguint- lo…hem trobat al Tió !!!
A partir de demà, li podrem portar peles de mandarina, galetes, bombons… perquè té molta gana…
Aquesta setmana els infantils de CM han presentat els textos del Cavall Fort que hem llegit a casa.
Aquests articles formen part del centre d’interès que estem treballant a l’aula: “Els éssers vius i els seus hàbitats”.
L’experiència ha estat molt satisfactòria!
Després de pensar un eslògan / missatge i realitzar el cartell electoral, cada candidat/a va presentar davant de la classe la seva candidatura, tot realitzant un discurs.
Esperem que us agradin!
… Llegeix més»
Dins la Setmana de les Arts, els i les alumnes d’ I3, I4 i I5 hem fet un petit taller de llum.
A través d’aquest element els nens i les nenes han pogut sorprendre’s, experimentar i crear a través de diferents propostes de construcció, pintura, traços i transvasaments.