BATEIG DE MAR

SORTIDA DE CINQUÈ: “BATEIG DE MAR”

El  dijous 6 de juny els nens/es de cinquè aniran al Club Nàutic de Castelldefels per fer l’activitat “Bateig de mar”. Faran una descoberta i iniciació de la navegació a bord d’un catamarà i practicaran diferents esports a la platja (futbol, volei, beisbol, freesbe, etc.). La navegació sempre depèn de les condicions meteorològiques.

Els/les alumnes han de portar tovallola, banyador, crema solar, xancles, gorra, esmorzar i dinar (excepte els que ja porten pícnic del menjador), aigua i un recanvi de banyador i samarreta.

Entrarem i sortirem de l’escola en l’horari habitual.