PROPOSTES INTERESSANTS

Hem posat en funcionament  tres propostes interessants amb l’objectiu d’animar a llegir a tota la comunitat educativa (famílies, alumnes i mestres).

• Al vestíbul de l’escola trobareu un carro que té una guardiola amb aquesta informació:

“Agafa un llibre a canvi d’un euro. Els fons recaptats serviran per a la compra de llibres nous per a la biblioteca de l’escola”.

• A l’entrada de la biblioteca (porta exterior) trobareu un carro amb la següent informació:

“Punt d’intercanvi de llibres (Bookcrossing). Des de la biblioteca de l’escola us volem ajudar a donar una nova vida als llibres i contes, per això facilitem aquest espai per intercanviar els vostres llibres.

Tan Senzill com deixar un llibre i agafar un altre”.

• A la sala de professors trobareu un Bookcrossing.

Us deixem unes fotos perquè veieu les propostes.

Desitgem que participeu d’aquestes activitats tan engrescadores.