LA BRETI ENS DESITJA BONES VACANCES D’ESTIU

Estimats nens i nenes de l’escola Miquel Martí i Pol,

Ja s’acosta el final del curs. Durant tot aquest any us he estat observant cada vegada que veníeu a la biblioteca amb la Núria. M’encanta rebre les vostres visites i veure com gaudiu escoltant, llegint i mirant contes. Em feu molt feliç. Encara que cada vegada que entreu a la biblioteca em transformi en una nina el fet d’escoltar les vostres rialles val la pena.

Com tots i totes sabeu, el final de curs coincideix amb el principi de l’estiu i, de la mateixa manera que segurament vosaltres també fareu, jo me’n vaig de vacanceeeeeeeeees!!! Estic molt emocionada, m’encanta viatjar i veure nous indrets.  Ja sabeu que l’any passat vaig anar a Islàndia bonic país. Doncs aquest any encara estic pensant el meu destí. Això si quan torni us explicaré totes les meves aventures.

M’agradaria que per començar les nostres estades a la biblioteca recordeu i porteu una postal del lloc on heu anat i així farem un racó de països visitats pels alumnes de l’escola Miquel Martí i pol. Jo portaré la meva!

Això si dir-vos que passeu un estiu ple d’emocions i experiències molt boniques i que tingueu una bona lectura.

Una biblioabraçada de part de la Breti i las Nurias de la biblioteca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *