CONCURS LECTURA EN VEU ALTA.

Us deixo l’escrit del concurs en veu alta:

“Hem tancat el Certamen en confinament i us informem que, gràcies a tots vosaltres, ha estat un èxit. Hem publicat 2.064 vídeos al nostre canal de Youtube (més tots els que hem rebut i no hem pogut publicar).

El canal de Youtube que hem creat ja fa molt de goig i hi podreu veure les lectures del vostre alumnat.

Gràcies a vosaltres, al vostre alumnat i a les seves famílies per l’esforç. Pensem que ha valgut la pena!

La setmana vinent farem el sorteig de 10 lots de llibres (un per cada Servei Territorial). Estigueu atents a les xarxes! Ens trobareu a @llegirenveualta. Avisarem els centres afortunats i al setembre els farem arribar els llibres per a la biblioteca.”

De la nostra escola vam seleccionar a 5 alumnes que són els següents:

Ariadna Fülleman

Ona Bigas

Mar Díaz

Carla Escamilla

Maria Perona

Si voleu veure els vostres vídeos, aquí els teniu, i també pels companys que vulguin tafanejar alumnes llegint.