CARTA DE LA BRETI

La Breti ens ha deixat aquesta carta explicant les seves vacances.

“Hola amics i amigues del Miquel Martí Pol!!!

A què no sabeu qui us escriu?…Us donaré  unes pistes: m’agrada molt la biblioteca, m’agraden els contes i m’agrada llegir.

Amb les vacances d’estiu fa molts i molts dies que no us veig, i ja trobava a faltar tornar a l’escola, veure-us a tots vosaltres, als mestres, i tornar a la biblioteca…uffff que llargues són les vacances,eh!!

A mi m’ha donat temps per visitar molts llocs, m’ho he passat pipa. Com us ha anat l’estiu a vosaltres?.  De ben segur que tenim moltes coses per explicar-nos .

Sabeu on he passat les vacances?? Us ho explicaré molt resumit, perquè és una història molt divertida.

Quan vau acabar l’escola al juny, una fada molt amiga meva la fada fina em va convidar anar a fer el camí de Santiago. Jo no ho tenia molt clar perquè s’ha de caminar molt per fer les etapes marcades. I em va dir farem de Fisterra a Santiago de Compostela. Em va dir que aquesta zona era Galicia i que sobretot preparés molt bé la motxilla que ens acompanyaria en la nostra aventura.

Ha estat una experiència meravellosa per diferents motius: hem conegut a molts personatges pel camí, hem menjat de meravella, hem olorat uns arbres d’eucaliptus enormes i també hem vista moltes plantes precioses com l’hortènsia.

Us espero per la biblioteca i us ensenyaré les meves fotos del meu viatge que segur que us encantaren.

També he portat una postal molt bonica i espero les vostres.

Moltes gràcies i fins aviat!!!!

BRETI.”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *