ATRAPALLIBRES

Des de la biblioteca participarem en el concurs:  “ATRAPALLIBRES”.

25 ALUMNES DE 9 ANYS.

25 ALUMNES DE 10 ANYS.

25 ALUMNES DE 11 A 12 ANYS.

L’objectiu del Premi de Literatura «Atrapallibres» és aconseguir que el major nombre possible d’infants llegeixin els llibres seleccionats; es constitueixin com a Jurat dins de cada centre, llibreria o biblioteca; els presentin i defensin davant dels seus companys i, entre tots, anomenin el que consideren millor.

D’aquesta manera es vol donar valor i veu a l’opinió dels infants com a lectors, estimular la seva formació literària i oferir-los l’opció de convertir-se en Jurat d’un premi que va més enllà del seu centre escolar, llibreria o biblioteca.

Us deixem la pàgina web perquè tafanegeu.