AMIC LECTOR

Hola Famílies,

US VOLEM INFORMAR QUE DURANT LES DUES SETMANES DE GENER DEL 20 AL 31, ELS ALUMNES DE L’ESCOLA HAN POGUT GAUDIR DE L’ACTIVITAT DE L’AMIC LECTOR.
AQUÍ US DEIXEM DUES FOTOS REPRESENTATIVES  I L’OPINIÓ  DELS NOSTRES ALUMNES D’AQUESTA ACTIVITAT.

OPINIONS DE L’AMIC LECTOR

EDUCACIÓ INFANTIL

P3 A. TORTUGUES MARINES

Laia Sánchez

“S’ho va passar molt bé. La padrina es diu Clara i vol que li torni a llegar un conte”.

Lea Le Grel

“S’ho va passar molt bé. Li van llegir un conte molt bonic i la seva padrina és la Berta”.

P3 B. ESTRELLES DE MAR

Sofía Abio

“Em va agradar molt. Tinc una padrina que es diu Jana. Voldré que torni”.

Ainara Arribas

“Vam fer l’amic lector a la classe i m’ho vaig passar molt bé”.

P4 A. TAURONS

Irene Rodríguez

“Va ser divertit. El meu padrí estava malalt i m’ho va fer una nena”.

Sofia Cano

“Em va agradar, però la meva padrina no estava i el conte me’l va llegir un altre nen”.

P4 B. MEDUSES

Lluc Cabrera

“Em va agradar molt perquè el conte era molt divertit”.

Nico López

“Em va agradar molt perquè els grans llegeixen molt bé”.

P5 A. DOFINS

Oriol Cardenal

“El Bruno m’ho va explicar molt bé i em va agradar que al conte sortia una nena que tenia un forat a la panxa”.

Natàlia Castelló

“El meu amic lector i jo ens gronxàvem al gronxador mentre m’explicava el conte”.

P5 B. ORQUES

Eric Pallàs

“Em va agradar molt el conte perquè sortia un conill”.

Rio Navarro

“M’agradava i el conte també. M’ha agradat que me’l llegeixi el meu padrí. I no me’n recordo més”.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

1r A. CALA MONJOI

Martina Hierro

“M’ho vaig passar bé. Em van explicar un conte, però no me’n recordo”.

Manuel Dena

“No me’n recordo molt de l’amic lector, però sé que ho van fer”.

1r B. MAR MEDITERRANI

Max López

“M’ho vaig passar bé. Els alumnes de 3r ens van llegir”.

Emma Pardos

“Ens ho van fer els alumnes de 3r”.

2n A. OCEÀ ATLÀNTIC

Unai Serrano

“M’ho va fer el Marc de 4t i llegia bé”-

Isona Perernau

“Em va explicar el conte “La Laura diu paraulotes” el Fabio de 4t i ho va fer bé”.

2n B. OCEÀ ÀRTIC

Daniel Alvarez

“A mi m’ha llegit i m’ha agradat molt i jo també he llegit una miqueta”.

Ana Montero

“El primer nen no em va agradar tant com ho llegia el conte, però el segon sí”.

3r A. MAR CANTÀBRIC

Aitana Grisó

“M’ha agradat molt i fem amics amb els de 1r. I així aprenen a llegir”.

Pau Sánchez

“M’ha agradat molt perquè vam fer a més del fillol altres nens. I així vaig conèixer més nens”.

3r B. MAR MORT

Pau Vigil

“Està molt ben pensat perquè als nens que els llegim els contes s’ho passen molt bé”.

Xavier Pavón

“Els que llegeixen s’ho passen molt bé i els que ho escolten també, i si els agrada molt el conte, el podem agafar en préstec a la biblioteca”.

4t A. POP PARAIGÜES

Claudia Muñoz

“Em va agradar. Vam fer dos amics lectors, i el que li vam fer als de 2n no em va agradar, perquè l’alumne que em va tocar estava tota l’estona corrents per l’hort. El de P5 sí que em va agradar”.

Laura Cruz

“Em va encantar. Sobretot el grup de P5 perquè estaven tranquils i m’escoltava molt atentament”.

4t B. TAURONS RATLLA

Arnau Cervera

“Em va agradar llegir als nens petits i poder viure una experiència amb ells”.

Maria Vidal

“M’ha agradat fer l’amic lector perquè he conegut a més persones i he llegit a P5 i 2n. A més el llibre és molt bonic “La merienda del señor verde””.

5è A. MARSOPA DE CALIFORNIA

Adrià Sangés

“El meu fillol i jo ens ho vam passar molt bé. Tant ell com jo”

Sofía Gutíerrez

“M’ho he passat molt bé i ha estat molt divertit i a la meva fillola Sirà li ha encantat el final del conte”.

5è B. PINGÜI AFRICÀ

Laura Graf

“A mi m’ha agradat molt explicar el conte. La meva fillola es va portar superbé”.

Ivet Castany

“M’ha agradat reunir-me amb els de P3 per explicar el conte, compartir amb ells i és una estona més llarga”.

6è A. CAVALLET DE MAR

Mar Díaz

“És una activitat divertida perquè és una manera de parlar amb el teu fillol. Tu li expliques un conte i ell va aprenent”.

David López

“M’ha agradat perquè hem estat amb els fillols”.

6è B. TORTUGA BABAU

Miriam Barco

“Ens ho vam passar molt bé. El vam fer al patí dels petits i els fillols estaven tranquils”.

Biel Navarro i Marçal Ramos

“El meu fillol no va venir i el vaig fer amb el Biel. Vam llegir el conte amb accent i sense accent. I ens ho vam passar bé, tot i que no ens agrada gaire estar amb els fillols”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *