El nostre planeta

Ja sabem què són 2ºC però encara ens falta saber moltes coses del nostre planeta per saber si aquests poden canviar-lo. Per descobrir què ens amaga el nostre planeta els Quaggas hem fet una obra artística on s’hi mostra tot el que en sabem, hem mirat un documental on s’explica la formació i l’evolució d’aquests i finalment hem fet un eix cronològic indicant els fets més rellevants que hem après: aquest eix l’hem decidit fer-lo de 4,5 metres ja que el nostre planeta té 4500 milions d’anys. Ha quedat xulíssim!

ELS PETITS FEM CAGAR EL TIÓ!

La Comunitat de Petits vam estar buscant el Tió per tota l’escola… Ja que a Arts Escèniques no hi era! No feiem més que cridar: TIÓ! TIÓ! TIÓ! Preguntant a mestres, nens i nenes si l’havien vist… Però res de res! Finalment el vam trobar a la Biblioteca, ben preparat per rebre un bon cop de bastó!

Patufets, Pinotxos i Tabalugues vam cantar i picar ben fort! Neules, torrons, monedes de xocolata… Quin fart de cagar que es va fer el Tió de l’escola!

(Podeu veure la resta de fotos a la carpeta compartida del Drive)

Merry Christmas and a Happy New Year 2020!

We have celebrated Christmas these days at school, making some Christmas cards, watching Christmas stories and singing some Christmas carols and songs. A very special time to be celebrated with friends at school and with family at home. Wishing you all a Merry Christmas and a Happy New Year 2020!

FEM ELS DECORATS!

Després del disseny dels decorats i de pensar quin material faríem servir, hem posat fil a l’agulla per tal de construir-los!

Hem començat amb la casa abandonada, els esquelets, les aranyes i la carbassa, seguint el dibuix que vam triar entre tots i els materials, com el cartró o el porexpan. També hem necessitats pintura i pinzells però sobretot… MOLTA CONCENTRACIÓ!

ELS NOSTRES GEPPETTOS!

El projecte de “Mentides i veritats d’en Pinotxo” arrriba a la seva fi. I el tancarem d’una manera molt especial… Després d’una conversa, els Pinotxos ens vam adonar que els nostres pares són els nostres Geppettos, els quals ens van crear i d’ells en tenim moltes coses, no només físiques, també de caràcter o d’afinitats. Alguns de nosaltres vam dir:

• M’ASSEMBLO A LA MAMA
  • M’ASSEMBLO AL PAPA
  • TENIM ELS MATEIXOS ULLS
  • SOM IGUALS
  • ENS HO PASSEM BÉ
  • ENS AGRADA EL LEGO
  • ENS AGRADA CUINAR
  • ENS AGRADA DISFRESSAR-NOS
  • ENS AGRADA LLEGIR
  • ENS AGRADA LA PLATJA

A partir de fotografies i de la nostra reflexió, hem vist dels nostres pares moltes coses que abans no havíem vist! Tornant de vacances compartirem tot el que hem estat treballant aquesta setmana!

“Aquests són els nostres Geppettos i nosaltres els Pinotxos aprenent en el camí de la vida”

OMBRES XINESES

El grup de projectes del Toni ens ensenya com estan preparant el seu espectacle de titelles amb ombres.

Anem al gimnàs on tenen preparada una roba blanca amb un foco que els ajuda a fer les ombres. Primer ens fan una primera demostració del que ja saben fer i després ens deixen provar els seus titelles.

Hem vist que com més ens apropem a la roba el titella es fa més petit i com més a prop estem de la llum el titella es fa més gran.

Pluja d’idees

A MÉS A MÉS…HEM VISCUT!

Un cop acabat un projecte, posem en marxa altres propostes.

Hem tornat a preguntar-nos sobre quines coses en agradaria investigar, aprendre i descubrir de cara al 2n trimestre.

Les hem deixat penjades en unes branques…i allà, esperem que s’entrelliguin i poguem dur a terme algunes d’elles!

NUMEREM LES ESCENES

Un cop hem enllestit tots els dibuixos i els escrits, arriba el moment de numerar les escenes.

És molt important posar a cada escena el seu número perquè quan representem la història no ens equivoquem d’ordre.

Finalment ens surten 7 escenes.