LA CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes d’educació infantil hem celebrat el dia de la Castanyada fent moltes activitats.

Hem realitzat dos tallers internivells. D, aquesta manera ens relacionem més entre nosaltres i els més grans ajudem als més petits. Al primer taller hem fet un fantasma amb “panís” blanc i al segon hem guarnit uns xupa xups “disfressant-los” de carbassa, fantasma i aranya.

A més a més d’ aquestes activitats pròpies de Halloween , hem gaudit molt de la nostra festa tradicional,  la Castanyada, fent panellets amb l’ajuda d’algunes mares a les que els hi donem les gràcies per la seva col·laboració. Tots junts hem fet i hem tastat uns riquíssims panellets i també hem menjat les castanyes que ens han portat els alumnes de C.S 2.

Durant la setmana també duem a terme altres activitats relacionades amb la festa, fent sessions de robòtica i sessions al laboratori de llum. I no ens oblidem de cantar i de ballar les cançons tradicionals de la Castanyada que tant ens agraden a grans i petits.