VISITA AL CAIXAFORUM

Divendres 28 d´octubre els alumnes de 4t van visitar el Caixa Fòrum.

Amb la companyia d’una família vam entrar al món dels miralls com en el conte “Alicia a través del mirall”. Una vegada dins vam jugar amb angles, polígons i perspectives. També ens vam adonar amb ajuda dels miralls de l’importantancia dels raigs ultraviolats, i com ens pot arribar a cremar la pell.

Per acabar vam anar a fer un taller de ritmes africans amb la Mònica on van participar tots  els alumnes i  van gaudir aprenent cançons i ritmes nous.

Aquestes sortides ens ajuden a apropar-nos a les famílies interaccionar amb elles i tenir l’oportunitat d’observar  als nens en un altre ambient  d’aprenentatge que no es l’escola.