COMENCEM ELS TALLERS INTERNIVELLS D’ART A EDUCACIÓ INFANTIL

La passada setmana els alumnes d’educació infantil vam posar en marxa els tallers internivells d’art tal i com fem cada any.

Ens vam organitzar en cinc grups i els mestres ens van presentar els artistes que treballarem durant  aquest curs.

• JOAN MIRÓ
  • FRIDA KAHLO
  • VASILI KANDINSKI
  • ANTONI GAUDÍ
  • SALVADOR DALÍ

Treballar amb obres de diferents artistes ens ajuda a iniciar-nos al món cultural a partir del coneixement de diferents creacions i d’utilitzar algunes tècniques plàstiques. A més a més ens ajuda a adquirir un millor domini del traç a través d’ unes activitats que ens motiven molt a tots i totes.

Quan finalitzem els nostres tallers podrem explicar a la resta de companys i companyes de l’escola tot el que hem après.