TREBALLEM L’ORTOGRAFIA A CS

Cada dilluns, els nens i nenes de 6è treballem el dictat. Per tal de desenvolupar diferents estratègies per dominar l’ortografia, no sempre utilitzem la mateixa metodologia. A continuació us expliquem les que més èxit tenen:

• GRAN DICTAT: amb aquesta activitat, treballem l’escriptura de les paraules a partir de la memòria visual. És una adaptació del programa de televisió on l’alumnat ha de lletrejar paraules. Ah!, i ens hem creat unes ulleres com les del famós programa de televisió!
    • DICTAT PER PARELLES: aquesta modalitat permet, d’una banda, posar en pràctica la memòria visual i la consciencià ortogràfica, i d’altra banda, l’expressió oral i la bona pronúncia.

Treballar l’ortografia pot ser molt divertit!