CARNESTOLTES A EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes d’educació infantil hem gaudit molt de la Festa del Carnestoltes.

Aquesta setmana hem realitzat tallers internivells on ens hem fet un autoretrat molt divertit, hem cantat i ballat cançons, hem seguit les ordres donades pel senyor Carnestoltes i finalment avui hem lluït la disfressa que portem confeccionant des de fa moltes setmanes amb l’ajuda dels nostres mestres. Seguint la temàtica de contes populars escollida per l’escola, els més petits ens hem disfressat de Blancaneus i el set nans. Així hem treballat el conte i avui hem compartit una estona de disbauxa amb tots els companys i companyes de l’escola i amb les nostres families. Ha sigut molt divertit!