PARTICIPACIÓ AL PROJECTE “CONFLICTES AL MÓN”. CS

Per commemorar el dia de la pau i la no-violència (DENIP), l’alumnat de sisè, juntament amb altres centres educatius de la ciutat de Lleida, hem estat treballant cinc dels conflictes actius que existeixen a escala mundial (Ucraïna, Palestina, Síria, Sàhara i Colòmbia).

En concret, nosaltres hem aprofundit en la guerra de Rússia contra Ucraïna.

Vam rebre la visita de l’Associació ucraïnesa de Lleida i ens van contextualitzar el conflicte en primera persona. A més a més, gràcies a l’Ajuntament de Lleida (que ens ha proporcionat una guia per treballar la temàtica) i a Lleida TV (que ha realitzat un reportatge televisiu per donar a conèixer aquestes realitats), hem pogut treballar-ho de manera significativa.

Tot plegat, va culminar el dia 30 de gener en un acte realitzat a l’Orfeó Lleidatà on vam poder gaudir de la visualització del reportatge. Valors com la solidaritat, l’empatia i la tolerància s’han posat de manifest per seguir el camí de pau que totes i tots volem. No més guerres!

Podeu veure l’informatiu fent clic al següent enllaç!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *