Pla de comunicació

Un dels pilars del bon funcionament del centre és establir vies de comunicació efectiva, tant de tipus unidireccional per transmetre informacions i circulars; com de tipus bidireccional per poder establir un feed-back amb els membres de la comunitat educativa.

A continuació compartim el resum de les vies de comunicació principal del centre. Clicant a les imatges trobareu més informació relacionada amb cada via de comunicació.

Utilitzem l’aplicació Bynapp per enviar circulars o notificacions a les famílies de tot el centre, ja sigui a nivell individual, de grup o de tot el centre. Disposem de la web del centre amb informació actualitzada sobre activitats realitzades i novetats destacades.
L’equip directiu i l’equip docent del centre tenim un correu propi per a comunicació directa amb els membres de la comunitat educativa, facilitant així la comunicació bidireccional. Establim comunicació periòdica amb les famílies presencialment, a través de videotrucada (Google Meet) o per telèfon.

L’alumnat de cicle mitjà i superior es pot comunicar amb el professorat a través de Moodle sobre activitats de la plataforma.

L’alumnat de cicle superior, sota autorització dels tutors legals, disposa de correu propi del domini del centre amb accés a eines digitals del G-suite (correu, google drive, google calendar…).

Caldrà anar fent una revisió d’aquestes eines de comunicació i anar-les adaptant a les necessitats del centre i la seva evolució.