L’escola

Una escola arrelada als trets d’identitat de Catalunya i del municipi. El centre utilitzarà la llengua catalana com a vehicle propi de les activitats programades i de totes les comunicacions vehiculars i llengua base de l’aprenentatge, sense descurar el castellà i  l’anglès; a fi d’obtenir un bon domini plurilingüístic en finalitzar l’escolaritat primària.

La nostra tasca educativa gira entorn l’acceptació de la diferència per aprendre a conviure i la interiorització de la cultura de l’esforç per part de tot l’alumnat. En aquest sentit, considerem prioritària l’atenció a la diversitat de tot l’alumnat de l’escola, potenciant l’alumne com el protagonista del seu propi aprenentatge i vetllant pels seus interessos.