Bynapp i web de l’escola

Des de fa dos anys les comunicacions escola-famílies es fan a través de l’aplicació Bynapp i la pàgina web.

BYNAPP: Us deixem el següent l’enllaç per si necessiteu ajuda amb l’aplicació.

En cas de que no recordeu la contrasenya podeu demanar una de nova obrint l’apliació i clicant a “He perdut la meva contrasenya” i seguir les instruccions que arribin per email.

En cas de que us doni algun error “usuari no existent” podeu enviar un correu a l’escola especificant a l’assumpte: Bynapp.

En cas de que l’error sigui tècnic (per exemple que no arribin les notificacions) podeu posar-vos en contacte amb l’empresa mitjançant aquest formulari http://www.bynapp.com/contact

WEB ESCOLA: Si voleu rebre una notificació cada vegada que hi hagi alguna novetat no oblideu escriure el vostre correu electrònic a “Subscripció de correu” que trobareu a l’esquerra de la pàgina.

Per qualsevol dubte enviar un correu a l’escola especificant a l’assumpte: Bynapp o Web.
Desitgem tornar-vos a veure aviat i que estigueu tots en bon estat de salut.
Rebeu una forta abraçada i seguim en contacte.