Foment de l’esport

A l’escola Lola Anglada creiem que l’activitat física és una part molt important dins el bon desenvolupament integral dels nens i nenes. És per això que des de l’assignatura d’Educació Física i amb col·laboració amb altres entitats, procurem donar a conèixer als nostres alumnes diferents modalitats esportives amb la intenció que, d’aquesta manera, tots puguin escollir amb coneixement de causa quins esports són més adients als seus gustos o habilitats.

Des del curs 2014-15, amb el finançament de l’Ajuntament de Sant Quirze i dins l’horari escolar, els alumnes de 2n van a la piscina municipal i fan un curs de natació un cop a la setmana.

A més a més, puntualment amb alumnes de primària es realitzen sessions de handbol amb la col·laboració de Handbol Sant Quirze; Korfball amb la Federació Catalana de Korfball; Rugby amb el club de Rugby de Sant Quirze; iniciació a les bicicletes amb un pare de l’escola (Tècnic en aquest esport); i per descomptat restem oberts a altres propostes d’aquest caire.