Projectes artístics

Des de la nostra escola donem molta importància al desenvolupament de la capacitat artística dels alumnes. Per aquesta raó participem en diversos projectes artístics:

El projecte Dansem a 2n. Es tracta d’una trobada de tot l’alumnat de segon de primària de Sant Quirze del Vallès. Durant el curs es preparen unes danses i al tercer trimestre es fa aquesta trobada on és gaudeix de la música, la dansa en un ambient diferent a de l’aula.

El projecte Cantània a 6è, en què l’alumnat prepara un concert al llarg de tot el curs, tant pel que fa a la música i les cançons, com a l’atrezzo de la posada en escena. La culminació del projecte en un acte real davant del públic esdevé fonamental per a la implicació i motivació de l’alumnat.