Serveis digitals

Les comunicacions escola-família principalment es fan a través d’una aplicació mòbil (Bynapp) o per la web de l’escola.

BYNAPP: Per poder donar d’alta el servei ho podeu fer a través d’aquest codi QR:

Un cop us donem d’alta (no és automàtic, triga uns dies perquè hem de comprovar que el vostre fill o filla està matriculat a l’escola), us arribarà un email amb les instruccions a seguir (reviseu la safata spam, de vegades arriba a aquesta safata). Recordeu baixar abans l’apliació al vostre dispositu.

En aquest enllaç podeu trobar el tutorial amb els primers passos.

Per tal de que funcioni correctament, l’aplicació s’ha de tenir sempre actualitzada així com tenir actualitzat el sistema operatiu del mòbil.

En cas de que no recordeu la contrasenya podeu demanar una de nova obrint l’apliació i clicant a “He perdut la meva contrasenya” i seguir les instruccions que arribin per email.

En cas de que us doni algun error “usuari no existent” podeu enviar un correu a l’escola especificant a l’assumpte: Bynapp.

En cas de que l’error sigui tècnic (per exemple que no arribin les notificacions) podeu posar-vos en contacte amb l’empresa mitjançant aquest formulari http://www.bynapp.com/contact

• Tingueu present que en el moment que el vostre fill o filla deixi d’estar matriculada a l’escola, no tindreu accés al Bynapp. Per tant si voleu conservar alguna informació us l’haureu de descarregar abans.
  • Igual passa amb les entrades i fotos que pengem al web, s’esborren cada inici de curs.

Si teniu un fill o filla a l’escola haureu de tornar a omplir el formulari amb els mateixos correus electrònics que vàreu donar pel germà o germana més gran. I quan des de l’escola els matriculem us apareixeran els dos fills a la mateixa aplicació que ja teniu instal·lada.

WEB ESCOLA: Si voleu rebre una notificació cada vegada que hi hagi alguna novetat no oblideu escriure el vostre correu electrònic a “Subscripció de correu” que trobareu a l’esquerra de la pàgina.

Per qualsevol dubte podeu passar per Secretaria o enviar un correu a l’escola especificant a l’assumpte: Bynapp o Web.

MOODLE: Fem servir aquesta plataforma des de 3r fins a 6è. Les primeres sessions d’informàtica amb els i les alumnes es dediquen a aprendre com entrar i treballar en aquest entorn.

A les famílies a principis de curs, rebeu un mini tutorial perquè també sapigueu com s’entra.

L’usuari i la contrasenya es proporciona des de l’escola i si es perd o oblida s’ha de comunicar al tutor o tutora.

No es fa a través de correu electrònic ja que els menors de 14 anys no poden tenir correu electrònic.

CORREU ESPECÍFIC DE TUTORIA. A principis de curs els i les tutores us proporcionen un correu específic de tutoria per si us heu de posar en contacte amb ells.

En aquest enllaç trobareu el document amb el resum de tots els contactes