Objectius Estratègics

Després de portar a terme la diagnosi, i tenint en compte el projecte de direcció, l’experiència del centre i la competència de l’equip docent, ens hem plantejat els objectius de l’EDC pels propers quatre cursos, que ens ajudaran a continuar millorant i avançar en relació a l’àmbit digital.

OBJECTIU 1 Revisar i adequar el desplegament curricular de la competència digital al centre per introduir-la de manera transversal.
OBJECTIU 2  Ampliar els usos d’eines digitals per a l’avaluació, l’autoavaluació i la coavaluació de l’alumnat de primària, amb la finalitat de fomentar el sentit crític i l’autoaprenentatge.
OBJECTIU 3 Impulsar la iniciació a la programació i treball de robòtica a totes les etapes educatives del centre per millorar la competència digital de l’alumnat.
OBJECTIU 4 Formar el professorat del claustre en les noves eines digitals amb aplicació educativa per actualitzar la pràctica docent.
OBJECTIU 5 Actualització de la documentació de la cultura digital del centre i elaboració de nous documents (si cal), recollits al SITES del centre per donar un sentit pràctic a la seva utilització.
OBJECTIU 6 Promoure activitats sobre internet segura per a famílies i alumnes per promocionar-ne un ús saludable.

Aquests objectius, especificats en activitats, s’aniran assolint al llarg dels cursos compresos entre el 2021 i el 2025. L’avaluació de l’assoliment dels mateixos es realitzarà cada any.