Material escolar i sortides

Material escolar: El dia a dia de l’escola requereix que els i les alumnes puguin disposar de tot el material necessari per a les activitats que es proposen a l’aula. Per aquest motiu les famílies a principis de curs feu un ingrés de 90€ i des de l’escola ens encarreguem de comprar tot el material al llarg del curs.

Llibres de text: A descàrregues podreu trobar la llista actualitzada per aquest curs. A l’escola apostem per un ús adequat dels recursos. És per això que a partir de 3r de primària es posa a disposició dels pares el servei de socialització de llibres text i de lectura. Aquest servei està gestionat per l’AFA de l’escola.

Sortides: Per poder realitzar sortides pedagògiques al llarg del curs, les famílies al gener feu un ingrés de 90€ i des de l’escola ens encarreguem de gestionar els autocars, les entrades i el monitoratge.