Al centre disposem d’una sèrie de serveis digitals tant d’ús pedagògic com eines de comunicació per als membres de la comunitat educativa. A continuació us en detallem els principals:
El manteniment d’aquests serveis digitals es fa, principalment, a través de la comissió digital. Es disposa del Servei de Manteniment del Departament (SAU), també per a incidències. El curs 2022-2023, degut a l’increment de dispositius del centre, es contracten els serveis d’una empresa privada per tal de fer un manteniment més exhaustiu del maquinari digital del centre.
Gestió dels serveis digitals
I com gestionem tots aquests serveis digitals i n’assegurem un bon funcionament? Principalment a través de tres estratègies:
- Es disposa de documents compartits al drive on el professorat del centre pot reservar l’ús del material digital que es precisa.
- Es disposa de documents compartits al drive on el professorat del centre pot indicar les incidències informàtiques que s’esdevinguin.
- Els mestres del centre (tutors/es i especialistes) són els responsables de gestionar les activitats de la Plataforma Virtual d’Aprenentatge (Moodle) del centre; mantenint-les actualitzades, ampliant i adaptant els recursos ja creats en cursos anteriors.