MATRICULACIÓ

Segons publica la RESOLUCIÓ ENS/406/2017 de 24 de febrer:

CALENDARI:

Període de matrícula per a l’alumnat preinscrit amb plaça assignada al segon cicle de l’educació infantil, a l’educació primària o al primer curs de l’ESO: del 12 al 16 de juny de 2017, ambdós inclosos

Les hores que hem marcat des de l’escola per tal d’atendre al nostre alumnat i poder gestionar les matrícules és de dilluns a divendres d’11 a 14h.

En cas que aquest horari no us vagi bé, agrairíem que ens truqueu al telèfon: 938757389 o ens envieu un mail a escoladelesbasesmail.com per tal de poder gestionar-ho de la millor manera possible.

a) Alumnes assignats per preinscripció

Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula en les dates que es detallen en l’apartat 3 d’aquest annex.

Si no es formalitza la matrícula durant el termini, cal que el centre al qual s’ha assignat la sol·licitud es posi en contacte amb la família per esbrinar la causa de l’endarreriment o del possible desistiment.

A més de la documentació aportada quan es presenta la sol·licitud de preinscripció, per a la formalització de la matrícula cal presentar:

– fotocòpia del carnet de vacunacions on figurin les dosis de vacunes rebudes amb les dates corresponents.

Quan no es tingui el carnet de vacunacions s’ha de presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant on figurin les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents (article 4 de l’Ordre de 29 de juny de 1981, per la qual s’aprova l’establiment dels registres perifèrics de vacunacions). Si l’alumne no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.

el DNI renovat amb l’adreça nova, si no es va poder presentar amb la sol·licitud de preinscripció.

– Una foto mida carnet actual

Matrícula fora de termini

Els alumnes que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades i sempre que el centre no hagi començat encara la gestió de la llista d’espera o de noves sol·licituds d’admissió.