MATINAL PER COL·LABORAR AMB LA MARATÓ 2016

Aquest matí, juntament amb l’Associació de veïns del barri de Poble Nou, l’AMPA de l’Escola i la Colla de geganters i grallers de Poble Nou hem fet una matinal per recaptar diners per a la Marató d’aquest any que tracta sobre l’ictus i les lesions mudul·lars i cerebrals traumàtiques.

S’han fet diferents activitats com ara un taller de maquillatge, un mercat de segona mà, un fotocool, un taller de retallables i manualitats per a grans i petits, un taller de pintar cap grossos i un taller de portar gegants per a pares i mares.

També hem sortejat tres lluminetes amb diferents premis.

Des de l’Escola us volem agrair el vostre suport, solidaritat i  empenta. Gràcies a tots i totes per la feina i les aportacions econòmiques del passat dissabte dia 3. Entre tots plegats hem pogut recollir 525€, els quals hem dividit entre l’AAVV i L’Escola i els hem ingressat per la Marató de TV3.
Com ja sabeu, aquest any la Marató fa 25 anys. En aquesta data tant assenyalada, la nostra Escola ha començat el primer acte solidari amb la marató i esperem poder fer-ho molts més anys amb la vostra col·laboració.
Tenint en compte els valors que des de l’Escola volem transmetre als nostres nens i nenes envers a la solidaritat i els valors humans, creiem important fer activitats d’aquest caire ja que és així que tant des de l’Escola com des de casa, tots i totes podem fomentar que els nostres alumnes esdevinguin persones compromeses amb la societat.

Aquí us deixem algunes fotos que ens heu anat enviant d’aquest matí ben solidari.

Gràcies a tots i a totes!!