MANIFEST DE LA XARXA D’ESCOLES PÚBLIQUES DE MANRESA

El claustre de l’escola Les Bases juntament amb les direccions de les escoles públiques de Manresa volem manifestar el nostre rebuig i indignació davant la situació que s’està produint en aquests moments que ens toca viure.

La nostra tasca com a educadors ens porta a formar ciutadans lliures, crítics  i amb visió proactiva; amb valors com el respecte, l’entesa, el diàleg i la llibertat.

És des d’aquests valors que podem educar els nostres infants per tal que esdevinguin ciutadans solidaris.
Demanem que es continuïn respectant els drets individuals i col.lectius d’expressió per a tots els ciutadans i ciutadanes en el marc dels Drets Humans.

Continuarem treballant  per defensar la democràcia, la llibertat d’expressió, el respecte i la convivència.