L’ESCOLA LES BASES AMB LA MARATÓ DE TV3

El passat dissabte dia 2 l’AMPA i el claustre de l’Escola vam preparar una sèrie d’activitats per tal de recollir diners i donar-los a la Marató que com ja us hem avançat, aquest any va sobre les malalties infeccioses.

Ben d’hora vam anar al pati gran a preparar els diferents espais, una tómbola, un espai amb caldo Aneto calentó i diferents refrigeris, un altre espai de “fotocall” , un altre amb tallers de pintar cares, d’estampació i de pintar mandales.

Volem agrair la col·laboració de la comunitat educativa de l’Escola i a tot el barri per les aportacions que van fer.

Entre totes i tots dissabte vam poder recollir 456,83€.

I si encara no heu participat amb la marató encara hi sou a temps, fins el dia 19 de desembre tindrem a la vostra disposició les bosses solidàries a 1 € .