HEM ANAT A LA PEIXATERIA DEL MERCADONA

Aquest matí només d’arribar a l’escola, hem anat tot passejant a visitar la peixateria del Mercadona.

Ens hem estant mirant els mol·luscs: “les petxines”: hem vist navalles, cloïsses i musclos.

Després la peixatera ens ha ensenyat els peixos que tenien per vendre.  El primer que ens ha ensenyat és el més gros que tenien: el salmó. També ens ha ensenyat el turbot, és un peix que està aplastat , ens ha fet molt riure la seva forma i on tenia els ulls. També ens ha ensenyat peixos petits com ara el seitó i la sardina. Peixos de roca de color taronja. I també peixos que tenien un color platejat molt bonic.

Hem donat les gràcies a la peixatera i la Lluïsa ha comprat 4 sardines. Un cop hem sigut a  l’escola, les hem tocat, olorat, hem mirat les parts: els ulls, la boca, les aletes, les escates i també per on respiren (els foradets de les brànquies).

Per acabar hem fet un dibuix de la sortida.