Festa de final de curs

Quin dia tant bonic que hem passat!! Avui ha estat l’últim dia de la promoció que va entrar a l’escola primer, la del curs 2015-2016 i ha estat un dia carregat d’emocions. Ens hem despedit amb els millors desitjos, hem gaudit ballant plegades, hem compartit l’últim pati i també una festa de final de curs plena de mestres, alumnes i famílies en un ambient distès compartint anècdotes de tota mena, confidències, tonterietes… Tots i totes hem participat de la festa, els alumnes de 5è ens han demostrat que ja són els més grans preparant una paradeta de dolços espectacular, l’AFA ha treballat de valent al darrere de la barra i ens ha donat tot el suport per fer de la festa final una festa per gaudir plegades i la batucada de @pikbe ha estat genial!!!

Ara estarem uns dies separats, però ens retrobem al setembre a punt i preparades per gaudir d’un nou curs.

Aaaa… i estigueu atentes al Telegram, que les mestres també farem diari d’estiu i us compartirem anècdotes i vivències per engrescar-vos a fer el vostre!

Bones vacances!!!!