Avui tota l’escola hem celebrat l’English Day, una jornada molt especial que enguany ha girat al voltant de la temàtica Music Around the World. Ha estat un dia ple d’activitats engrescadores que ens han permès viure la llengua anglesa d’una manera lúdica, vivencial i compartida.
Al llarg del matí hem escoltat contes en anglès que ens han fet viatjar a diferents indrets del món a través de la música. Els grups de mitjans i grans han gaudit també de l’actuació sorprenent d’un mag, que ens ha deixat bocabadats amb els seus trucs… en anglès, és clar!
Durant la jornada hem participat en diverses activitats relacionades amb la música: jocs, dinàmiques i propostes creatives que ens han ajudat a descobrir ritmes, cançons i cultures d’arreu del món mentre practicàvem la llengua anglesa d’una manera natural i divertida.
A la tarda hem tancat el dia amb una gran gimcana musical. Petits i grans hem compartit equips i reptes, jugant plegats i coneixent companys i companyes d’altres cursos. Ha estat una experiència enriquidora que ha reforçat els vincles entre l’alumnat i ha omplert l’escola d’energia.




